2012-03-09

Intro

Mano santykiai su tinklaraščiais komplikuoti.
Nežinau, kiek skirtingų svetainių juos kūriau ir kiek pavadinimų rašiau, bet jų buvo tikrai daugiau nei pirštų ant rankų. Aš jų su užsidegimu imdavausi, rodos, rasdavau skaitytojų, tuomet, užėjus darbymečiui ar priešingai - tinguliui, apleisdavau ilgam ir dažniausiai po to nebegrįždavau, nebepatenkinta jų išvaizda ir/arba turiniu - gal ir dar kažkuo.
Žinoma, kaskart pradedant iš naujo atrodo, kad šįkart viskas bus kitaip. Tad jei pasakysiu, kad jaučiuosi savo ir tinklaraščių santykius išsiaiškinusi ir pasiryžusi pradėti rimtai rašyti, matyt, mano pasakymas bus nieko vertas. O kaip yra iš tiesų parodys laikas.

Tačiau šįkart nors pradėjau ne nuo beperstojo malimo liežuviu, o nors nuo apsikuopimo smėlio dėžėje, kurioje planuoju įsikurti: rodos, Blogger kol kas yra vienintelė tinklaraščiams skirta erdvė, neužknisusi manęs po penkių minučių (kaip kad buvo su blogas.lt) ar penkių dienų (wordpress.com). Net pasivarginau ir sugalvojau pavadinimą - nei užrašiau bet ką, nei ištraukiau jį iš pirmo gražiai skambėjusio albumo pavadinimo savo kompiuterio muzikos kataloge. Jį, greičiausiai, reikėtų paaiškinti.
Pradėkime nuo to, kad varnos yra tokie įdomūs paukščiai. Jos atrodo juokingai orios, kažkokios netvarkingos, komiškos, bet kartu visai simpatiškos. Man labai patinka varnos. Negana to, ar dėl mano kumpos nosies, ar dėl kokių kitų panašumų, kažkada jaunystėje naudotas slapyvardis JuodaVarna, rodos, man prilipo tiek, kad net dabar seniau pažįstantieji pašaukia mane Varna. Na ir gerai - pamaniau: jei jau varna, tai varna. Būsiu ja ir geruoju.

Varnų lizdas, savo ruožtu, yra toks netvarkingas darinys, aptinkamas senuose aukštuose medžiuose, paprastai lydimas pamišusio karkimo. Atitinkamai vadinamos netvarkingos plaukų krūvos ant galvos. Manau, ši lizdo koncepcija puikiai atitinka varnišką prigimtį. Be to lyg tyčia, aš labai mėgstu prisikarksėti. Rodos, visos didžiausios mano problemos gyvenime buvo dėl ne vietoje ir ne laiku pasakytų dalykų. Neklauskite, tikiuosi, nepasikartos.

Bet kas tiesa, tas tiesa: karksėti aš mėgstu. O kad jau susisukau tam reikalui lizdą, bandau pasižadėti pakarksėti apie medijas, internetus, žurnalizmus, traukinius, senamiesčius ir visa kita, kas pasirodys nors kiek verta apkarksėti.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą